Інтерфейс змінено на Українську. Змінити на російську мову?

Додаткова оптика на дах позашляховика

Додаткова оптика на дах позашляховика

Люстра – так називають додаткові фари на даху позашляховика. Далеко не всі позашляховики мають у комплектації подібний аксесуар. Лише окремі японські марки можуть похизуватися таким додатком.

Люстра на позашляховику – це  атрибут готовності до підкорення важкодоступних місць або ж просто частина іміджу автомобіля. Незалежно від того, з якою метою встановлюють додаткову оптику на дах авто, її інсталяція має відбуватися за всіма правилами та нормами освітлення.

Навіщо встановлювати додаткове освітлення на дах автомобіля

Малодосвідчені джипери стверджують, що немає потреби встановлювати додаткове освітлення на дах позашляховика, тому що можна закріпити його на бампер або ж під нього. На багатьох автомобілях знаходяться штатні кріплення та отвори для додаткових фар. Спробуємо частково розвіяти цей міф. Справді, інсталяція на дах знижує акустичний комфорт та збільшує опір зустрічному повітряному потоку.

Згадайте якими були відчуття після поїздки незнайомими ґрунтовими дорогами. Очевидно, що не найкращими. Коли штатне світло перебувало нижче рівня зору водія, багато каміння та ям залишалися непоміченими.  Якщо ж встановити люстру, то дорога  цілковито освітлюватиметься і не буде темних ділянок. Відповідно, що ймовірність аварій, зіткнень та ударів стане мінімальною.

Не менш важливою перевагою додаткового освітлення є можливість легкого перетину броду, коли потрібно тимчасово вимкнути штатну оптику. Основні фари дуже швидко забруднюються і через це суттєво погіршується видимість. Оптика на даху забруднюється на 27% рідше.

Особливої уваги заслуговує додаткове бічне освітлення. Лами встановлюють на металеву раму даху.  Керувати світловим потоком цієї оптики можна не виходячи з автомобіля. Для цього потрібна лише спеціальна  ручка.

Що потрібно знати про протитуманні фари?

Штатна оптика не призначена для використання на даху. Протитуманні фари мають вертикальну рифленість, проте горизонтальна – відсутня. У такому випадку світло буде падати горизонтально, а вертикально буде дуже вузьким.  Тому протитуманні фари встановлюють виключно нижче середнього рівня, ближче до низу.

Правильна інсталяція додаткової оптики виглядає наступним чином. На експедиційний  багажник потрібно зафіксувати декілька фар робочого освітлення та декілька дальнього. Робочі фари освітлюють дорогу максимально на 25 метрів. Якщо робоче та дальне освітлення будуть вдало поєднаними, то дальність збільшиться від 25% до 45%.  Обов’язковою умовою є встановлення якісних світлодіодних лам. Тоді можна буде бачити на 300 метрів вдалину.

Залежно від особистих побажань власника позашляховика допускається кріплення чотирьох однотипних фар.

Які типи ламп можна встановити на дах позашляховика

Світлодіодні: хороший світловий потік, відсутнє мерехтіння, стійкість до вібрацій, тривалість у експлуатації.

Галогени: насичене світло, адаптується до зору людини. Процес встановлення дуже простий і інтуїтивно зрозумілий. Ідеальне співвідношення ціни та якості.

Ксеонові: потужний світловий потік, мінімальне використання електрики. Процедура інсталяції достатньо легка. Співвідношення ціни та якості – середнє.

Додаткові фари: помилки при встановленні

Дальнє освітлення на даху позашляховика – типова помилка недосвідчених джиперів. При встановленні ламп дальнього освітлення – світло є розмазаним, нечітким та вузьким. Дорога освітлюється не в повному масштабі.

Протитуманні фари на даху дають вузьке освітлення, тому що вони виготовлені для поганих погодних умов.

Також некоректне встановлення призводить до засвічування капота. Бруд, що потрапляє на автомобіль може відсвічувати за рахунок зайвого освітлення. Це принесе дискомфорт водієві.

Для всіх видів додаткової оптики можна підібрати потрібні аксесуари

 

Можливо вас зацікавить

Немає відгуків

Залиште відгук

Увійдіть або зареєструйтесь, щоб залишити відкуг!
Scroll

Цей сайт використовує cookies. Ви можете змінити налаштування cookies в своєму браузері. Дізнатись більше.