Фільтр

Цена

Колеса для позашляховиків

Колеса для позашляховиків

  • grid
  • list


Видео о Колеса для позашляховиків



Колеса для позашляховиків

Правильно підібрати колеса для позашляховика - це запорука комфортної та безпечного пересування по дорогам України. Найважчим етапом у цьому завданні є підібрати весь комплект: розмір диску, діаметр шини та проставок.

На сайті ви знайдете: автошини, колісні диски, ступичні проставки, тайрлоки (Tirelocks), чохол запасного колеса, ремкомплект для шин, ковпаки ступичні, а також гайки і шпильки. Давайте детальніше розглянемо кожну категорію.

Автошини

Умовно автошини можна поділити на:

- грязьові;

- для літнього періоду;

- для зимового періоду.

Грязьові шини

Вже із самої назви можна зрозуміти, що «спеціалізація» цієї покришки полягає у самостійному усуненню певних сторонніх включень, а саме:

витіснення потоків бруду;

знешкодження гравію, що застряг між шипами;

позбавлення порожнини шини від піску, різної гірської породи тощо.

Для того, щоб шина добре виконувала свої обов язки, проектувальники забезпечили колесо позашляховика обшивкою із спеціальним малюнком протектора. Це надало шині такого грубого та брутального вигляду.

В основі каркасу сталева прокладка, яка збільшує міцність конструкції. На переході (бічна поверхня-проектор) встановлені грунтозачіпники, призначення яких полягає у зіткненні з брудом різного характеру пісок, рихлий грунт та мокрий бруд.

В загальному грязьові шини можна охарактеризувати так:

досить мякі та міцні, добре справляються на бездоріжжі в зливу та мороз;

жорсткі та стійкі, що дозволяє позашляховику володіти чудовою маневреністю на твердому та сухому покритті.

Загальна класифікація грязових шин

Враховуючи особливості каркасу протектора, їх поділяють:

•      полегшений тип;

•      класичний профіль;

•      м’який вид, що створює високий рівень комфорту при їзді;

•      посилена категорія/покращення прохідності;

•      з специфічним напрямком «шашок» протектора, який провокує легке виштовхування бруду.

 

Автошини для зимового періоду

Найпоширеніше питання серед водіїв позашляховиків – «Обрати шину з шипами чи без?». Для трас із сніжним покривом, крижаною кіркою та калюжами, звичайно ж, найкращим вибором буде шипована гума. Під час прискорення та дії тяжіння вона чудово кришитиме лід і відкидуватиме бруд із памороззю. Конструкція цієї шини забезпечить вам безпеку на поворотах. В той момент, коли при їзді по місту, зимове колесо з шипами, буде знижувати маневреність автомобіля та значно погіршить балансування та плавність ходу позашляховика. До того ж, такий агрегат буде значно важче зрушити з місця, а витрати палива – високі.

 

Шини для літнього періоду

Літні шини повинні забезпечувати позашляховик:

•      здатністю до швидкого розгону на твердому та сухому покритті;

•      стійкістю водіння на дорозі, що покрита струмливими потоками води, глибокими калюжами.

Для того, щоб літня шина виконувала свої прямі обов’язки, у конструкції позашляховика використовується спеціальний склад гуми та спеціальна схема розташування ламелей, шипів та грунтозачепами.

 

Колісні диски

Колісні диски бувають: сталеві; легкосплавні (литі та ковані).

 

Що краще: сталеві чи легкосплавні?

 

Сталевий диск є досить міцним, надійним та недорогим. А головне, навіть при дуже сильному ударі він не трісне, лише помнеться. Позбутися  вм’ятини не так вже й просто, проте можливо. Здійснити це можна з допомогою спеціального верстата або просто кувалдою. До недоліків цього диску можна віднести його нецікавий вигляд і те, що сталеве штампування не дає можливості вносити будь-які зміни стосовно дизайну. З кожним днем легкосплавні все більше і більше витісняють з ринку сталеві колісні диски. Так як, у них значно сучасніший вигляд, багатий вибір і т. д. За рахунок цього було знижено навантаження на трансмісію, гальма, підвіску автомобіля, а також підшипники маточин. Легкосплавні диски мають ефективне охолодження гальмівного вузла за рахунок: 1) теплопровідності легких сплавів; 2) можливості робити диск з досить великими отворами та спрямованими лопатями; 3) надзвичайно висока точність виготовлення.

 

Які обрати: литі/ковані?

 

Легкосплавні диски можуть бути виготовленні литтям або куванням. Литий диск є досить технологічним, що значно занижує собівартість продукту. Також, цей спосіб допускає різні ігри з дизайном. Є і певні недоліки: вимагає захисту поверхні; є досить крихким (сильний удар може спричинити його розкол, що є небезпечним при високій швидкості).

Що стосується кованих дисків. Придбавши їх ви гарантовано отримаєте високу міцність та жорсткість конструкції. Кований диск досить добре переносить потужні удари, на відміну від литого він лише гнеться без жодних тріщин, та є легким, володіє високою корозостійкістю.

 

Ступичні проставки

Переваги проставок

 

Як відомо, проставки на маточину колеса допомагають збільшити колію, і це надає позашляховику такі переваги:

  • якщо ваш позашляховик ліфтований, тоді знайте, що центр тяжкості розміщується достатньо високо і виникає ризик перекинутись. Проставки забезпечать вам відмінну стійкість автомобіля, а також дадуть можливість підкоряти серйозніші гірки і при цьому вам не прийдеться переживати про перекидання;
  • іншою перевагою є те, що колісні проставки дозволяють встановлювати більші за діаметром колеса, не втручаючись у конструкцію кузова машини. Також, їх можна застосувати у тому випадку, коли збільшені колеса тим чи іншим чином зачіпають двигун.

 

Основні недоліки    

  Ваш позашляховик буде їхати у власній колії, а отже, колеса пробиватимуть самостійно шлях по багнюці. Зверніть увагу, навіть їдучи в колоні вам не вдастся скористатися загальною колією. Це в рази ускладнить пробивання через бруд та збільшить навантаження на силовий агрегат. Встановивши проставки потрібного розміру ви зможете уникнути цієї ситуації.

З розширеною колією у вас завжди буде ризик попасти в колію вантажних автомобілів і застрягти там, в той момент коли звичайні машини без проставки з легкістю проїдуть в середині такої колії.

Зверніть увагу і на те, що проставки на маточину мають здатність підвищувати навантаження підшипників, а це в результаті призведе до їхнього швидкого зносу та поломки. Є ще така версія: якщо підшипники якісні та в хорошому стані – проставки не принесуть ніякої шкоди, якщо ж вони потребують заміни – після встановлення проставок, заміна стане звичним ділом. Також, проставки можуть зробити колію ширшою на 8 см, що призводить до швидкого забруднення машини.

На позашляховики встановлюються проставки, товщина яких становить 12-20 мм (дещо збільшують винос колісної бази, створюється образ суворості та потужності автомобіля),  і 30 мм (в наявності є спеціальні колісні шпильки – колеса кріпляться до проставки, яка встановлюється окремо від коліс).

 

Ступичні ковпаки

 

Такого роду ковпаки володіють лише двома функціями: захисна та декоративна.

 

Захист

Без ступичних ковпаків просто не обійтися у зимовий час. Так як, вони беруть на себе всі «удари» зимових доріг (лід, сніг, сіль і т. д.). Безсумнівно, все це відіб’ється у зовнішньому вигляді, проте пам’ятайте про те, що поміняти ковпаки значно легше та дешевше у порівнянні з колісними дисками.

 

Декоративна функція

 

Ковпаки є чудовою альтернативою придбанню легкосплавних дисків. Найдешевші литті або ковані диски обійдуться вам у 100 доларів, як мінімум. В той момент коли якісні ковпаки ви зможете купити за нижчою у п’ять разів ціною.

 

Чохол запасного колеса

 

Досить часто автовласники стикаються із проблемою правильного зберігання коліс. В результаті недотримання елементарних вимог, ваша гума швидко зіпсується, а вам прийдеться купувати нові колеса. Саме тому, чудовим вирішенням проблеми може стати придбання чохлів на колеса. Найважчим завданням є правильно обрати розмір та матеріал чохла. Він не може бути більшим, і звичайно ж меншим за колесо. Матеріал має бути зносостійким, легко стиратися та захищати колесо від вологості. Можете обзавестись і універсальним варіантом, який підійде для різних розмірів коліс. В нашому інтернет-магазині ви знайдете чохли для коліс таких марок, як NISSAN, Jeep, Land Rover, SUZUKI, Toyota, Honda, а також чохли 4WD і DAKAR.

 

Ремкомплект для шин

 

Завдання ремкомплекту для шин просте – швидко та надійно полагодити проколене колесо. Зверніть увагу, придбавши такий ремкомплект ви зможете усунути навіть дуже малий прокол колеса. При наявності цього елементу в автомобілі ви без страху та без проблем зможете доїхати до найближчої стоянки/ремонту, щоб здійснити герметизацію проколів у професіоналів. Купити комплект для ремонту шин можна за доступною ціною у нашому інтернет-магазині.

 

Тайрлоки

 

Найсучаснішим вирішення розбортування колеса низького тиску є застосування тайрлоків. З англійської це слово перекладається як пристрій для фіксації покришки на диску.

Тайрлок – це міцний бандаж нижчого профілю, який одягається на диск всередині покришки. Вставлена у тейрлок автокамера, при накачуванні бажатиме розійтися в сторони, що може призвести до того, що борти покришки притискаючись до обода колеса знижуватимуть тиск у ньому.

 

Переваги

 

До переваг використання тайрлока можна віднести:

  • здійснює вплив на два обода покришки;
  • допомагає уникнути пошкоджень покришки та зберігати керованість, якщо у вас прокололось колесо під час їзди;
  • покришка встановлюється на стандартне посадочне місце, а це може свідчити лише про одне – балансування колеса є ідеальним.

 

Висновки

 

Отже, якщо ви бажаєте забезпечити себе безпечною та комфортною їздою протягом всіх сезонів, тобі вам просто необхідно мати гуму для різних сезонів, інструменти для швидкого ремонту коліс, чохли для правильного зберігання коліс, ну і звичайно ж колісні диски.

Все це і навіть більше, можна придбати у нашому інтернет-магазині за демократичними цінами, та ще й з доставкою по всій Україні.

 


Scroll

Цей сайт використовує cookies. Ви можете змінити налаштування cookies в своєму браузері. Дізнатись більше.