Професійний лижник зі Швеції Йон Олссон відомий не лише завдяки своїм спортивним здобуткам, а й через справжню пристрасть до тюнінгу 4х4. Пам'ятайте його автомобіль, модифікований Mercedes-Benz G500 4 × 4² на прізвисько «Лорд Ханс»? Спортсмен вирішив ще більше вдосконалити авто до літнього сезону. Тепер це – не просто хардкорний позашляховик, але й крутий кабріолет для відпустки!
Відрізаний дах та настил з тикового дерева
Здавалося б, Mercedes-Benz G500 4 × 4², яким вже декілька років володіє Олссон, просто неможливо зробити ще кращим. До чергових модифікацій, автомобіль вже мав усе необхідне. Оснащення включало:
- Експедиційний багажник для Мерседес G-class;
- Додаткове світло на передньому бампері та на даху;
- Потужну лебідку.
Виглядав цей офф-роуд монстр так:
Але навряд чи Йон Олссон міг би вважатися справжнім фанатом 4х4, якби зупинився лише на цьому. Результатом виконаної спортсменом роботи стала машина, яка поєднує в собі всі переваги хардкорного позашляховика й крутого круїзного кабріолета. Й так – у «Лорда Ханса» зірвало дах, в прямому та переносному сенсі!
Олссон так і не зміг пристосувати G-Class до мініатюрних гаражів в своєму іспанському маєтку, де часто проводить відпустку. Тому були проведені радикальні заходи: дах та лобове скло зрізано рівно настільки, щоб авто могло поміщатися в паркувальне місце. І, звичайно ж, не обійшлося без стильної обробки з натурального тикового дерева: Олссон точно знається на стилі.
ДО:
В ПРОЦЕСІ:
ПІСЛЯ:
780 «коней» під капотом та вихлоп Akrapovic
Допрацювання торкнулися й двигуна Mercedes-Benz G500 4 × 4². Замість стандартних 422 к.с, «Лорд Ханс» тепер видає 780. Нагадаємо, що під його капотом – бітурбований V8 на 4 літри. Потужний звук позашляховику забезпечує вихлоп Akrapovic, який можна регулювати за допомогою спеціального додатку для iPhone.
«Взутий» позашляховик, звичайно ж, в агресивну офф-роуд гуму. Як бачимо, Олссон не планує відмовлятися від позашляхових поїздок. Колеса для позашляховика Mercedes-Benz G500 4 × 4² не лише володіють потужним протектором, а й відмінно гармоніюють з дизайном авто.
Ще більше позашляхових можливостей
Підвіска для G-Class пережила цілий ряд змін, та гарантує комфортну їзду в будь-яких умовах. «Лорд Ханс» тепер по-справжньому універсальний, й дозволяє гасати своєму власникові не лише по трасах іспанської Марабелли, але й по складних грунтах будь-якого типу.
Й наостанок – декілька слів про дизайн. Йон Олссон обожнює камуфляжний принт: збоку водія, бачимо темну суміш відтінків, яка плавно переходить в більш м'які кольори з іншого боку. Це дуже добре видно на фото:
Про ціну таких модифікацій – жодного слова. Мабуть, спортсмен вирішив залишити все це в таємниці. Та й хіба такою важливою є ціна, якщо результат вийшов дійсно вражаючим!
А як Вам «Лорд Ханс»?
Залиште відгук