Інтерфейс змінено на Українську. Змінити на російську мову?

Повернення товару

Всі умови обміну та повернення товару:

Клієнти нашого інтернет-магазину мають право на повернення та обмін товару протягом 14 днів з моменту здійснення покупки.

Увага! Спеціальні умови повернення діють лише на товар, який є одразу у наявності. Замовлений товар, який привезений під клієнта з іншої країни ПОВЕРНЕННЮ та ОБМІНУ НЕ ПІДЛЯГАЄ!

Вимоги до повернутого товару:       

- виріб та його комплектація повинні мати збережений товарний вигляд: відсутність механічних пошкоджень, потертості, а також подряпин;

- відсутність слідів експлуатації товару;

- обов’язкова наявність оригінальної та цілісної упаковки товару та його комплектуючих, що передбачено виробником;

- товар не може бути таким, що не підлягає обміну згідно норм чинного законодавства України.

Умови повернення бракованого товару:

- Наявний заповнений гарантійний талон з печаткою продавця;

- Копія наряд-замовлення СТО** на встановлення та зняття запчастини із записом про гарантійні зобов’язання, в якому вказана повна інформація про СТО (назва, адреса, телефон), а також дані автомобіля (марка, модель, рік випуску, об’єм двигуна, номер кузова та пробіг автомобіля) перелік виконаних робіт та встановлених частин;

- Наявність товарного чеку;

- Акт рекламації, що був заповнений на СТО, на якому встановлювалася запчастина з повними даними автомобіля (номер кузова, параметри двигуна, пробіг автомобіля на момент встановлення та на момент зняття запчастини) з детальним описом дефекту запчастини та стану всіх запчастин вузла машини в якому проводилася заміна запчастини (з печаткою СТО);

- Обов’язкова копія документів СТО, що підтверджують дозвіл про надання послуг із ремонту автомобіля (копія свідоцтва з держ. реєстрації).

Повернення відбувається таким чином:

Для того, щоб повернути товар, вам необхідно зв’язатися з менеджером інтернет-магазину bezdor4x4.com.ua та поставити його до відома про те, що хочете повернути, або обміняти товар. При цьому ви зобов’язані надати менеджеру такі дані: дата здійснення покупки, причина повернення, адреса та номер телефону.

Повернути товар ви зможете у відділення філії на яких він був придбаний, або з якого здійснювалася доставка.

При собі необхідно мати такі документи:

Для повернення товару вам необхідно разом з товаром належної якості пред’явити такі документи:

- Заяву на повернення товару;

- Копія вашого паспорта;

- Копія ідентифікаційного коду;

- Оригінал чеку з відміткою банку;

- Видаткова накладна.

Повернення коштів

Повернення коштів клієнту відбувається протягом 2 днів, з дня подання на e-mail: sale@bezdor4x4.com.ua заяви про повернення платежів з вказаними реквізитами клієнта.

Умови гарантії:

Стандартний термін гарантії на запчастини (при відсутності додаткових умов) становить 6 місяців/10 000 км. пробігу (відповідну постанову зафіксовано в Законі України про права споживачів).

Наші обов’язки з розгляду рекламації:

- Ми зобов'язуємося надати заявнику відповідь протягом двох тижнів з моменту надходження деталі, а також усіх необхідних документів. В тому випадку, якщо деталь була відправлена постачальнику на з’ясування суті проблеми або ж вимагає додаткового часу на виявлення причин виникнення проблеми – термін може дещо затягнутися.


Гарантійні зобов’язання

Наш інтернет-магазин bezdor4x4.com.ua пропонує усім клієнтам ознайомитися з основними пунктами гарантійного зобов’язання на товари, які були купленими у нас.

Вам буде ВІДМОВЛЕНО У НАДАННІ ГАРАНТІЇ, якщо:

- При підборі деталі по каталогу була допущена помилка;

- Деталь була деформована під час установки або зняття;

- Деталь втратила свої корисні властивості з причин зносу;

- Комплектація деталі не відповідає тій, яка була на момент її придбання в bezdor4x4.com.ua;

- Деталь володіє видимими  пошкодженнями, що були викликані її використанням та експлуатацією;

- Деталь встановлювалася з явними порушеннями правил її установки, що в результаті призвело до ї поломки;

- Конструкція деталі була змінена у процесі монтажу автомобіля;

- Деталь експлуатувалася у екстремальних умовах;

- Процедура заміни деталі проходила з грубими порушеннями рекомендацій виробника щодо заміни та ремонту;

- Працівники СТО, які проводили процедуру заміни, не впевнилися перевірити необхідність заміни інших вузлів автомобіля, що взаємодіють із новою деталлю;

- Якщо у заявника відсутній принаймні один із ряду необхідних документів.

Scroll

Цей сайт використовує cookies. Ви можете змінити налаштування cookies в своєму браузері. Дізнатись більше.