Інтерфейс змінено на Українську. Змінити на російську мову?

Вперед, на Північний полюс: Volkswagen Amarok від ательє Arctic Truck

Вперед, на Північний полюс: Volkswagen Amarok від ательє Arctic Truck

Минуло майже 32 роки з тих пір, як людська нога вперше ступила на Північний полюс: канадці Річард Вебер та Брент Бодді очолили першу арктичну експедицію без літальних апаратів. Тепер же освоювати північ набагато простіше, ніж раніше: хоча б тому, що існують вантажівки, ідеально адаптовані до суворих умов Арктики.

Перед Вами - VW Amarok AT35, модернізований фахівцями з тюнінг-ательє Arctic Trucks. Пікап вдосконалений спеціально для експлуатації в екстремальному холоді, на снігу й далеко від цивілізації. Існує в єдиному екземплярі, так як розроблений безпосередньо для арктичної експедиції.

«Зубасті» покришки та машина для капучино

В результаті тюнінгу, Amarok AT35 став витривалішими та прохіднішим. Автомобіль пережив ліфтинг на 25 мм: це відкрило можливість для установки нової гуми. «Взутий» Фольксваген в грязьові покришки з потужним протектором: це полегшить проходження складних ділянок. Ширина шин досягає 315 міліметрів (315/70R17), тому хороше зчеплення з дорожнім покриттям забезпечено. Колісні арки тепер укомплектовані склопластиковими накладками. Бризковики спереду та ззаду позашляховика теж замінені на аналоги більш значних розмірів.

Салон «арктичного» Amarok гарантує максимальну зручність в суворих умовах. Тут Ви знайдете переносний генератор, УКВ-радіостанцію, домкрат, аптечку з дефібрилятором, вогнегасник, та... машину для приготування капучино! Так, тепер в Арктиці можна буде поласувати свіжозвареною кавою. А чому б і ні?

Що під капотом?

Автомобіль оснащений найпотужнішим мотором в лінійці Amarok: 3-літровим турбованим дизелем на 220 "конячок". Крім того, Фольксваген зберіг стандартну для себе здатність без втрат долати 45-градусний схил та перевозити понад 1100 кг вантажу. Оскільки VW Amarok AT35 з такими доробками - єдиний, ціна на нього не оголошується. Але фахівці з Arctic Trucks не виключають можливості дрібносерійного виробництва в майбутньому. Якщо, звичайно ж, з'являться зацікавлені ентузіасти.

Можливо вас зацікавить

Немає відгуків

Залиште відгук

Увійдіть або зареєструйтесь, щоб залишити відкуг!
Scroll

Цей сайт використовує cookies. Ви можете змінити налаштування cookies в своєму браузері. Дізнатись більше.