Цьогоріч відомий автомобіль Mercedes-Benz G-Class святкує своє 40-річчя. З цього приводу у німецькому місті Штутгарт відкрили виставку найкращих та найоригінальніших автомобілів, які випускалися протягом цього періоду. Подивитися на експонати можна до квітня 2020 року.
Протягом 40 років, позашляховик пройшов шлях від аскетичного автомобіля до транспорту преміум-класу. Основною метою створення Гелендвагена були військові потреби, проте тоді ніхто не міг уявити, що ця модель зможе задовільнити потреби вибагливих автолюбителів, перемогти у раллі та возити Папу Римського.
Ласкаво просимо у історію!
З чого все почалося?
Складно повірити, що такий автомобіль міг використовуватися у лісовому господарстві. Проте, всі з чогось починали. Наступним кроком було серійне виробництво для цивільних громадян. Тоді квадратний автомобіль не вирізнявся нічим, окрім своєї дивакуватої форми. Дизайн салону та силові характеристики не вражали. Максимальна потужність перших Гелендвагенів сягала 150 кінських сил.
Щороку Mercedes вкладав більше грошей та ідей у позашляховик і цим самим збільшував прихильність людей. Відповідно, що ціна Гелендвагена почала стрімко зростати.
Цікаво те, що всі автомобілі виготовляються не у Німеччині, а на австрійській фабриці.
Трохи більше про легендарні авто.
Mercedes G-class 240 GD 1979 рік
Саме у 1979 році розпочалась історія Гелендвагена. Перший автомобіль мав чотири двигуни на вибір: від 72 кінських сил до 150, а також три різновиди кузова. Всі варіанти були у кольорі хакі. Виробники привернули увагу до нового авто - оригінальною рекламою-зображенням, де Гелендваген «підстрибнув» у повітря. Це був перший натяк, що позашляховик буде прохідним і ідеально пасуватиме до екстремальних умов.
Mercedes G-class 230 1980 рік
Легендарний автомобіль для Папи Римського – Яна Павла ІІ. У народі його називали «папамобіль». Дивакувата форма була ідеальною, адже мала скляний кузов, захищала від вітру та опадів, дозволяла сидіти та стояти, і всі могли бачити Папу у повний зріст та з різних ракурсів. Через рік позашляховик модифікували та зробили його куленепробивним.
Mercedes G-class 230 Cabriolet 1982 рік
За три роки свого існування, модель G-Class набула популярності. Марка отримала багато спеціальних замовлень для різних потреб та організацій. У 1982 році вони виготовили авто для пожежників з Італії (Південний Тіроль), яким потрібен був прохідний транспорт для екстремального бездоріжжя.
Mercedes G-class 300 DG 1982 рік
Автомобіль для Франца Йозефа Штрауса – прем’єр-міністра Баварії. Він замовив позашляховик для полювання та активного відпочинку. Це стало справжнім визнанням моделі. Для Штрауса підготували потужний позашляховик з 300 к.с, турбодизелем, великою кількістю аксесуарів, кондиціонером, сидіннями з електроприводом та 5-ступеневою коробкою передач.
Прем’єр-міністр не приховував свого захвату, публічно розхвалював своє авто і зробив ефективну рекламу для Гелендвагена. Урядовець користувався позашляховиком аж 6 років.
Mercedes G-class 280 G 1983 рік
Точна копія автомобіля, який переміг у раллі «Париж-Дакар». Для участі у змаганнях довелося оптимізувати кузов і замінити деякі елементи на алюмінієві, щоб зменшити вагу позашляховика.
Mercedes 300 GD «Otto» 1988 рік
Саме цей автомобіль потрапив у Книгу рекордів Гіннеса завдяки Гюнтеру Хольторфу. Це німецький мандрівник, який разом із дружиною проїхав 890 тисяч кілометрів навколо світу на своєму Гелендвагені. Подорож тривала з 1989 року до 2014. Третина усього маршруту пролягала бездоріжжям та екстремальними дорогами. Автомобіль чудово впорався з мандрівкою і сьогодні «відпочиває» на виставці.
Mercedes G 63 AMG «Halb und halb» 2013 рік
Цей автомобіль-експонат демонструє, що позашляховик дійшов до рівня, коли ідеально проявляє себе на бездоріжжі та не пасе задніх у місті.
Mercedes G 500 Cabriolet Final Edition 200 2013 рік
Останній кабріолет серед Гелендвагенів, який випустили в обмеженій кількості – всього 200 одиниць.
Mercedes G 65 AMG Final Edition 2017
У 2017 році Mercedes оголосив про завершення виробництва першого покоління Гелендвагенів. Потужний автомобіль став найціннішим для прихильників G-Class та колекціонерів.
Як Вам «експонати»?
Залиште відгук