Інтерфейс змінено на Українську. Змінити на російську мову?

Аналоги легенди: Якщо не «Патріот», то хто?

Аналоги легенди: Якщо не «Патріот», то хто?

Погоджуємося, що на первинному ринку просто нереально знайти схожий автомобіль на новий UAZ Patriot. Таких габаритів повнопривідне авто вам і за мільйон не вдастся розшукати. Проте, ви можете придбати позашляховик із таким же пробігом.

Шевроле Тахо

Перше місце в четвірці аналогів займає Шевроле Тахо, класичний джип на рамі та з жорстким заднім мостом. Що стосується пробігу, то становитиме він 150-200 тис. км. Більшість моделей цього бренду укомплектовані 8-циліндровим мотором на 5,3 л (324 к. с.). Перевагами цього двигуна є його надійність, а також невибагливість. А от до недоліків можна віднести паливний насос авто. До 2012 року Tahoe володіла 4-ступінчастим автоматом. Головним тут є не забувати після кожних 60 000 км міняти масло. Якщо до рами позашляховика притензій жодних, то про кепську стійкість кузова можна говорити вічність, до того ж лаковане покриття кузова теж бажає чекати кращого. Позашляховик досить таки стрімко втрачає свій товарний вигляд, з’являються вогнища корозії, особливо швидко біля задніх номерів.

Ленд Ровер Діскавері 3

Не поганим є і цей 10-річний красень з таким же пробігом, як і у Шевроле Тахо. Значна кількість Діскавері є дизельними (2,7 л/190 к. с.). Частина ж позашляховиків володіють 8-циліндровим двигуном на бензині. Прихильники дизеля зараз почнуть говорити про його вищу надійність, проте недоліки в такого силового агрегата теж присутні. На приклад, видавлювання олії через передній сальник колінвалу. Після тривалої експлуатації засмічуються клапани ЄДР, у деяких автомобілів ламається ТНВД. Проте з турбіною все гаразд. Проїздивши 150 00 км, 6-ступеневий автомат починає демонструвати ривки, а також певні стусани при перемиканнях, досить часто причиною цьому є гідротрансформатор. І тим не менш, ми пропонуємо вам задуматися над дизелем, оскільки бензиновий мотор тягне за собою великі паливні витрати.

Мітсубісі Пажеро 4

Також, пропонуємо вам звернути увагу на Пажеро 2007-2009 з аналогічним пробігом. Обираючи цей позашляховик вам слід бути готовим до великої кількості подряпин на лакованому покритті авто, або через недостатню жорсткість кузова стирання фарби в отворах на задніх дверях. Більшість машин забезпечені бензиновим двигуном з об’ємом – 3,8 л. Недоліком є і заслінка впускного колектора, яка через якийсь проміжок час може просто розсипатися і попасти в циліндри, що з часом приведе вас до СТО для ремонту силового агрегата. Можна знайти автомобілі і на 3 л двигуни бензинові (178 к. с.), або 3,2-літрові дизельні мотори, в принципі, досить таки надійний двигун, якщо «годувати» його хорошим паливом. В загальному, Пажеро 4 – потужний позашляховик, тому і ціна відповідна. Рекомендуємо обрати 3-літровий двигун на бензині/дизелі.

Тойота Ленд Крузер Прадо 120

А як вам Ленд Крузер Прадо? Вартість його дещо вища, якщо порівнювати із Пажеро (на приклад, Крузер 2005-2006 р.). Тойота Ленд Крузер Прадо 120, вже давно себе зарекомендував себе як один із найнадійніших позашляховиків. Більшість машин укомплектовані бензиновим силовим агрегатом на 4 л, а також 5-ступінчастою коробкою передач, автомат. І двигун і автомат відзначилися високою надійністю. Підвіска Прадо 120 дуже рідко потребує втручання до 200 000 км. В деяких випадках стабілізатори можуть «гавкнути» раніше 100 000 км. Єдиним недоліком позашляховика можна назвати лаковане покриття, що після тривалої експлуатації автомобіля втрачає свій блиск.

Більше цікавих статей читайте на Bezdor4x4, в рубриці «Новини».

Можливо вас зацікавить

Немає відгуків

Залиште відгук

Увійдіть або зареєструйтесь, щоб залишити відкуг!
Scroll

Цей сайт використовує cookies. Ви можете змінити налаштування cookies в своєму браузері. Дізнатись більше.