Інтерфейс змінено на Українську. Змінити на російську мову?

Rolls- Royce Cullinan: найбільший та найдорожчий позашляховик планети

Rolls- Royce Cullinan: найбільший та найдорожчий позашляховик планети

Rolls-Royce Cullinan–перший в історії марки позашляховик. Автомобільна новинка одрузу набула галасу серед поціновувачів повнопривідних автівок. Чим здивувала марка цього разу?

Перший серед Rolls- Royce автомобіль із п’ятидверним кузовом.

Після виходу люксового позашляховика на ринок, продажі марки стрімко зросли. Вперше за 115 років, Rolls- Royce випустили більше 4000 тисяч автівок за рік. І це, незважаючи на «захмарну» вартість позашляховика–11,5 мільйонів гривень.

У Cullinian,  розпашні не лише головні двері, а й дверцята багажника. Їх можна відчинити дистанційно. У нижній частині багажника розміщені висувні крісла, які зручно використовувати при поїздці на пікнік або інший відпочинок.

Перегородка між салоном та багажником зроблена зі скла. Це допомгагає добре охолоджувати салон влітку і не допускати посторонніх запахів.Задній ряд салону– двомісний, із великими шкіряними кріслами та міні-баром, який також можна використовувати у ролі холодильника. На жаль, такий дизайн не дає змоги перевозити автомобілем габаритні речі, тому що крісла не складаються, а перегородка не опускається.

Мотор V12 з двома турбінами на 570 сил. Двигун–6,7 літрів, який видає 850 номів тяги. Це означає, що розгін до 100 км\ год, відбувається за 5 секунд. Завдяки комфортній пневмопідвісці та подвійному склу,велика швидкість у цьому позашляховику сприймається майже непомітно. Амортизатор  «присідає» на 40 мм, а на бездоріжжі–підймається до 24 сантиметрів.

Трансмісія цього позашляховика відрізняється від автомобілів даного типу. У Cullinian немає пониженого ряду передач чи блокувань. Присутня лише муфта у приводі переднфіх коліс. На складних дорогах привід вдало реалізує обертовий момент. При втраті контакту з ґрунтом, колесо задирається вгору, підвіска накачує пневмобалон і опускає колесо нижче. Люксовий позашляховик може форсувати броди глибиною 54 сантиметри.

Радіус розвороту у позашляховика є досить малим. Якщо на дорозі з різкими повортотами увімкнути режим «офф-роуд», ходова починає швидко обчислювати дорожні умови. Пороте не варто їхати менше 60 км\год, адже кузов почне легко підійматися.

Цікавим є те, що у 4-річну гарантію авто входить безлімітний абонемент на мийку, що дужде доцільно для поціновувачів їзди по бездоріжжю.

Як гадаєте, новинка є практичною для любителів off-road?

Можливо вас зацікавить

Немає відгуків

Залиште відгук

Увійдіть або зареєструйтесь, щоб залишити відкуг!
Scroll

Цей сайт використовує cookies. Ви можете змінити налаштування cookies в своєму браузері. Дізнатись більше.