Інтерфейс змінено на Українську. Змінити на російську мову?

Експертна думка про Mitsubishi Pajero Sport третього покоління

Експертна думка про Mitsubishi Pajero Sport третього покоління

Новий Mitsubishi Pajero Sport, здавалося б, дозволяє вплутуватися в позашляхові пригоди будь-якої складності. Тут вам й великий кліренс, й нерозрізний задній міст з примусовим блокуванням, і чудово налаштована електроніка. Ми ж вирішили перевірити, як все це працює на ділі: чи справді Паджеро Спорт такий чудовий, як його описують. Тому сьогодні - особиста думка про культовий для багатьох автомобіль. Влаштовуйтеся зручніше: ми починаємо.

Зручне керування + прохідність?

Розбита до неможливості бетонка з безліччю каменів, жахливих нерівностей та інших "сюрпризів" - ось де доведеться проїхатися практично новенькому Mitsubishi Pajero Sport. Впевнено набираємо швидкість, хоча хвилювання за деталі підвіски трохи зупиняє. На наше здивування, автомобіль справляється більш ніж добре: трохи "погано" позашляховику стало лише на 40 км / на годину, і це - на жахливому покритті! А нам, повірте, є з чим порівнювати.

Завдяки великому кліренсу, кам'янисті ділянки вдалося пройти добре: днище зовсім не постраждало. Навіть після істотного крену в бік, вирівняти автомобіль досить просто: в який раз переконуємося, що Mitsubishi Pajero Sport неймовірно чуйний до поворотів  керма. Єдине - бережіть голову, щоб не вдаритися об стійку.

Що хорошого: кермо абсолютно не виривається з рук, тряска відчувається лише по мінімуму, зберігається відчуття контролю над автомобілем. Навіть з глибокої колії, в яку ми потрапили зовсім не за планом, вдалося виїхати з малими втратами: що правда, не набираючи більше 20 км / год.

Наступний пункт нашого маршруту - крутий підйом з досить рихлим покриттям. Тут блокування рятують "на ура": саме завдяки їм, Pajero Sport досить жваво піднімається на гору без будь-якої пробуксовки. Але, як показує практика, зручніше виїжджати на верх задніх ходом.

Наш вердикт

Mitsubishi Pajero Sport третього покоління - дійсно витривалий, стійкий і не докучає зайвим дискомфортом. Машина відмінно тримає курс, не засмучує різкими креном, не буксує та навіть дозволяє набрати цілком адекватну швидкість на складних грунтах. Тому слово "спорт" в назві - аж ніяк не порожня бравада. Наступного разу, обов'язково затестимо новенький Паджеро ще й на асфальті!

Можливо вас зацікавить

Немає відгуків

Залиште відгук

Увійдіть або зареєструйтесь, щоб залишити відкуг!
Scroll

Цей сайт використовує cookies. Ви можете змінити налаштування cookies в своєму браузері. Дізнатись більше.