Страховий інститут безпеки автомобільних доріг завершив краш-тести для 11 найпопулярніших пікапів, в тому числі - Toyota Tacoma, Toyota Tundra, Ford F-150 та Nissan Frontier. Найвищу оцінку майже у всіх краш-тестах отримав Форд: в авто «підкачали» тільки фари. Давайте дізнаємося про результах більш детально!
Як оцінювалися авто?
Нагадаємо, найвища оцінка на тесті від The Insurance Institute for Highway Safety - G (Good), найнижча - P (Poor). A (Acceptable) - прийнятний результат, M (Marginal) свідчить про середні показники. Всі пікапи були перевірені на:
- Стійкість до ударів в різних частинах (капот, боки, дах, водійська/пасажирська сторона);
- Безпека салону - в тому числі, як поводяться підлокітники та сидіння під час зіткнень;
- Ефективність роботи систем безпеки - в тому числі, системи запобігання зіткненням;
- Безпека для дітей, які перебувають на дитячому сидінні;
- Якість освітлення.
Пікапи перевірялися в штучно змодельованих аварійних ситуаціях.
2019 Ford F-150: майже чемпіон
F 150-й Форд продемонстрував наступні результати:
- Безпека водія - добре (G);
- Безпека пасажирів - добре (G);
- Дитяча безпека - середня (М);
- Системи безпеки - добре (G);
- Міцність даху, боків, капота - добре (G);
- Салон (сидіння, підлокітники) - добре (G);
- Системи безпеки-добре (G);
- Освітлення (фари) - негативний результат (P).
Показники Toyota Tacoma 2019
Нова Такома пройшла краш-тест досить вдало:
- Безпека водія - добре (G);
- Безпека пасажирів - прийнятно (А);
- Дитяча безпека - середня (М);
- Системи безпеки - добре (G);
- Міцність даху, боків, капота - добре (G);
- Салон (сидіння, підлокітники) - добре (G);
- Системи безпеки-добре (G);
- Освітлення (фари) - середній результат (М).
Результат Toyota Tundra 2019
Пікап проявив себе трохи гірше двох, ніж два попередніх:
- Безпека водія - середня (М);
- Безпека пасажирів - низька (Р);
- Дитяча безпека - прийнятна (А);
- Системи безпеки - добре (G);
- Міцність даху, боків, капота - добре (G);
- Салон (сидіння, підлокітники) - добре (G);
- Системи безпеки-добре (G);
- Освітлення (фари) - середній результат (М).
До тесту:
Після тесту:
Nissan Frontier 2019: непоганий, але й далекий від ідеалу
Результати ніссанівського пікапа:
- Безпека водія - середня (М);
- Безпека пасажирів - середня (М);
- Дитяча безпека - середня (М);
- Міцність даху, боків, капота - добре (G);
- Салон (сидіння, підлокітники) - прийнятно (А);
- Системи безпеки-добре (G);
- Освітлення (фари) - негативний результат (Р).
До тесту:
Після тесту:
«Ми дякуємо Ford, Nissan та Ram за надання найсучаснішого захисту від зіткнень водіям та переднім пасажирам їх великих моделей пікапів». Проте, у пікапів, як класу, ще багато роботи»- прокоментував результати тесту головний дослідник IIHS, Девід Зубі. А як Вам показники нашої 4-ки?
Залиште відгук