Інтерфейс змінено на Українську. Змінити на російську мову?

Краш-тест популярних пікапів: хто продемонстрував найкращий результат?

Краш-тест популярних пікапів: хто продемонстрував найкращий результат?

Страховий інститут безпеки автомобільних доріг завершив краш-тести для 11 найпопулярніших пікапів, в тому числі - Toyota Tacoma, Toyota Tundra, Ford F-150 та Nissan Frontier. Найвищу оцінку майже у всіх краш-тестах отримав Форд: в авто «підкачали» тільки фари. Давайте дізнаємося про результах більш детально!

Як оцінювалися авто?

Нагадаємо, найвища оцінка на тесті від The ​​Insurance Institute for Highway Safety - G (Good), найнижча - P (Poor). A (Acceptable) - прийнятний результат, M (Marginal) свідчить про середні показники. Всі пікапи були перевірені на:

  • Стійкість до ударів в різних частинах (капот, боки, дах, водійська/пасажирська сторона);
  • Безпека салону - в тому числі, як поводяться підлокітники та сидіння під час зіткнень;
  •  Ефективність роботи систем безпеки - в тому числі, системи запобігання зіткненням;
  •  Безпека для дітей, які перебувають на дитячому сидінні;
  • Якість освітлення.

Пікапи перевірялися в штучно змодельованих аварійних ситуаціях.

2019 Ford F-150: майже чемпіон

F 150-й Форд продемонстрував наступні результати:

  • Безпека водія - добре (G);
  • Безпека пасажирів - добре (G);
  • Дитяча безпека - середня (М);
  • Системи безпеки - добре (G);
  • Міцність даху, боків, капота - добре (G);
  • Салон (сидіння, підлокітники) - добре (G);
  • Системи безпеки-добре (G);
  • Освітлення (фари) - негативний результат (P).

Показники Toyota Tacoma 2019

Нова Такома пройшла краш-тест досить вдало:

  • Безпека водія - добре (G);
  •  Безпека пасажирів - прийнятно (А);
  • Дитяча безпека - середня (М);
  • Системи безпеки - добре (G);
  •  Міцність даху, боків, капота - добре (G);
  •  Салон (сидіння, підлокітники) - добре (G);
  •  Системи безпеки-добре (G);
  • Освітлення (фари) - середній результат (М).

Результат Toyota Tundra 2019

Пікап проявив себе трохи гірше двох, ніж два попередніх:

  • Безпека водія - середня (М);
  • Безпека пасажирів - низька (Р);
  • Дитяча безпека - прийнятна (А);
  • Системи безпеки - добре (G);
  • Міцність даху, боків, капота - добре (G);
  • Салон (сидіння, підлокітники) - добре (G);
  • Системи безпеки-добре (G);
  • Освітлення (фари) - середній результат (М).

До тесту:

Після тесту:

Nissan Frontier 2019: непоганий, але й далекий від ідеалу

Результати ніссанівського пікапа:

  • Безпека водія - середня (М);
  • Безпека пасажирів - середня (М);
  • Дитяча безпека - середня (М);
  • Міцність даху, боків, капота - добре (G);
  • Салон (сидіння, підлокітники) - прийнятно (А);
  • Системи безпеки-добре (G);
  • Освітлення (фари) - негативний результат (Р).

До тесту:

Після тесту:

«Ми дякуємо Ford, Nissan та Ram за надання найсучаснішого захисту від зіткнень водіям та переднім пасажирам їх великих моделей пікапів». Проте, у пікапів, як класу, ще багато роботи»- прокоментував результати тесту головний дослідник IIHS, Девід Зубі. А як Вам показники нашої 4-ки?

Можливо вас зацікавить

Немає відгуків

Залиште відгук

Увійдіть або зареєструйтесь, щоб залишити відкуг!
Scroll

Цей сайт використовує cookies. Ви можете змінити налаштування cookies в своєму браузері. Дізнатись більше.