Інтерфейс змінено на Українську. Змінити на російську мову?

Неупереджено про Jeep Wrangler 2018

Неупереджено про Jeep Wrangler 2018

Важко сперечатися з тим, що Jeep Wrangler - це справжня легенда офф-роуду. Оновлена ​​версія 2018 го року теж не стала винятком: автомобіль виконаний в добрих традиціях бренду Jeep, але не обділений "родзинками". У цій статті розглянемо базову комплектацію "свіжого" Вранглер і розповімо Вам, чи зручно на ній кататися.

Шосе чи бездоріжжя? Промчить всюди!

Те, що відчутно практично відразу, як тільки Ви сідаєте за кермо нового Jeep Wrangler - розробники суттєво попрацювали  над якістю і комфортом їзди. Радує поліпшена шумоізоляція (навіть на високій швидкості), плавність в управлінні, і, звичайно ж цілком комфортний салон. Довга колісна база робить позашляховик неймовірно стійким при їзді по шосе.

Турбований двигун на 2 літри - досить економічний і потужний (видає 270 к.с.). Звичайно ж, це не найбільш вражаюча потужність, на яку здатні Вранглери, але цілком непоганий показник. У 2019, в лінійці моторів Jeep Wrangler поточного модельного року планується запуск дизельного V6: швидше за все, він обійде за багатьма показниками движок, який вже вдалося протестувати водіям.

Завдяки високому кліренсу, Jeep Wrangler не боїться оффрроад-перешкод: на складних грунтах, автомобіль веде себе цілком стійко. Але, чесно кажучи, українське бездоріжжя на ньому підкорювати шкода: краще віддати перевагу чому-небудь дешевшому та витривалішому.

Основні тенденції дизайну залишаються незмінними

Довго розписувати "інтер'єрну" частину на цей раз не будемо: помилуватися змінами в зовнішньому вигляді Вранглер можете на фото. На нашу думку, версія вийшла досить стильною.

Можливо вас зацікавить

Немає відгуків

Залиште відгук

Увійдіть або зареєструйтесь, щоб залишити відкуг!
Scroll

Цей сайт використовує cookies. Ви можете змінити налаштування cookies в своєму браузері. Дізнатись більше.