Важко сперечатися з тим, що Jeep Wrangler - це справжня легенда офф-роуду. Оновлена версія 2018 го року теж не стала винятком: автомобіль виконаний в добрих традиціях бренду Jeep, але не обділений "родзинками". У цій статті розглянемо базову комплектацію "свіжого" Вранглер і розповімо Вам, чи зручно на ній кататися.
Шосе чи бездоріжжя? Промчить всюди!
Те, що відчутно практично відразу, як тільки Ви сідаєте за кермо нового Jeep Wrangler - розробники суттєво попрацювали над якістю і комфортом їзди. Радує поліпшена шумоізоляція (навіть на високій швидкості), плавність в управлінні, і, звичайно ж цілком комфортний салон. Довга колісна база робить позашляховик неймовірно стійким при їзді по шосе.
Турбований двигун на 2 літри - досить економічний і потужний (видає 270 к.с.). Звичайно ж, це не найбільш вражаюча потужність, на яку здатні Вранглери, але цілком непоганий показник. У 2019, в лінійці моторів Jeep Wrangler поточного модельного року планується запуск дизельного V6: швидше за все, він обійде за багатьма показниками движок, який вже вдалося протестувати водіям.
Завдяки високому кліренсу, Jeep Wrangler не боїться оффрроад-перешкод: на складних грунтах, автомобіль веде себе цілком стійко. Але, чесно кажучи, українське бездоріжжя на ньому підкорювати шкода: краще віддати перевагу чому-небудь дешевшому та витривалішому.
Основні тенденції дизайну залишаються незмінними
Довго розписувати "інтер'єрну" частину на цей раз не будемо: помилуватися змінами в зовнішньому вигляді Вранглер можете на фото. На нашу думку, версія вийшла досить стильною.
Залиште відгук