Інтерфейс змінено на Українську. Змінити на російську мову?

Ретельний огляд SUZUKI JIMNY: за що люблять старий-добрий Джимнік

Ретельний огляд SUZUKI JIMNY: за що люблять старий-добрий Джимнік

Рамних позашляховиків на українському ринку досить мало. І серед них - популярний у багатьох водіїв SUZUKI JIMNY. Він стабільно добре продається і часто зустрічається на наших дорогах (і так, на бездоріжжі теж). Тому сьогодні ми вирішили дізнатися, чим же він зацікавлює автомобілістів.

Під капотом сучасного Джимнікв - бензиновий атмосферник М12А з багатоточковим уприскуванням, повністю з алюмінію. Потужність агрегату - 85 к.с, що навряд чи назвеш найвищим показником, обсяг - 1,3 літра. Більше ніяких моторів в лінійці не передбачено. Зате коробок - відразу дві на вибір. П'ятиступінчаста механіка і чотирьохступінчатий автомат.

Підвіска у Джимніка повністю залежна, пружинна. Кожен міст кріпиться до двох поздовжніх важелів і поперечної тязі. Завдяки повнопривідної part-time трансмісії, вмикати передній міст можна на слизькому покритті, при швидкості до сотні на годину.

Гарно справляється SUZUKI JIMNY і на дорозі, і на бездоріжжі: тут ніяких сумнівів немає. Це, мабуть, і стає аргументом "за" у водіїв, які віддають перевагу моделі. По місту Джимнік маневрує не гірше Смарта - компактні розміри роблять свою справу. Та й на містом на ньому зручно: як не крути, маленьку машину простіше витягнути з бруду. Також на бездоріжжі стає плюсом коротка база (2250 м) і майже повна відсутність звісів.

Але не все так гладко, як здається на перший погляд. Сузукі Джимні та його безпека по-справжньому розчарували автомобілістів. На тесті «Euro NCAP», Джімнік отримав всього лише 3 зірочки. У той час як Ауді А6 і Фольксваген Торнео, тестовані в той же день, порадували 5-ти зірковим результатом.

 

Якщо такими тестами вас не налякати, продовжимо про хороше. SUZUKI JIMNY нереально круто тюнінгувати: його можна без проблем підготувати не лише до невеликої вилазки в ліс, а й до серйозних змагань. Лебідка добре встановлюється в передній бампер, додаткові захисти не приваблюють зайвої уваги на дорозі. Знайти позашляхові шини потрібного типорозміру - теж не проблема.

До речі, тюнери теж шаленіють від Джимніак. Новий Сузукі Джимні 2019 року - яскравий доказ цього. Модель страшенно нагадує "гелік" та радує купою цікавих обновок.

Наш вердикт: SUZUKI JIMNY дійсно популярний неспроста - машина цілком варта своїх грошей. На Джимніку і в місто можна прокататися, і на бездоріжжя без особливих втрат. Але чи залишитеся ви 100% задоволені цим позашляховиком - це вже справа смаку.

Можливо вас зацікавить

Немає відгуків

Залиште відгук

Увійдіть або зареєструйтесь, щоб залишити відкуг!
Scroll

Цей сайт використовує cookies. Ви можете змінити налаштування cookies в своєму браузері. Дізнатись більше.