Інтерфейс змінено на Українську. Змінити на російську мову?

Підготовка до зими: заряджаємо акумулятор правильно

Підготовка до зими: заряджаємо акумулятор правильно

Всі автомобілісти розуміють, що зима - це не легка та відповідальна пора року і саме у цей час автомобіль потребує більше догляду. Великої уваги вимагає акумулятор, адже він запускає двигун, живить електричні прилади та допомагає генератору. 

Для безперебійної роботи акумулятора необхідні сприятливі умови, а саме - температура. Якщо вона є нижчою ніж 20 градусів або ж вищою 30 градусів, то продуктивність зменшується за рахунок згущення електроліта. Також згущується автомобільне масло і через це запустити двигун стає важче. А якщо окрім всього увімкнути фари, обігрів та програвач - акумулятор надмірно навантажується та може швидше вийти з ладу.

До 0 градусів - акумулятор втрачає 35% своєї потужності. А якщо температура є нижчою, то ця цифра може сягати 50%. Подбати про акумулятор допоможе зарядний пристрій 

СТЕК - це прилад останнього покоління, який заряджає всі види акумуляторів, транспортні засоби та різне електрообладнання. 

Як допомогти акумулятору?

Аби акумулятор не розряджався та не втрачав продуктивності потрібно його заряджати. Зокрема тоді, коли автомобіль довго не використовувався. Це можна робити за потреби уночі, аби до ранку батарея розігрілася та запуск двигуна не був таким енергозатратним. 

СТЕК - це розумний зарядний пристрій, який є повністю автоматизованим. Мікропроцесор цілковито контролює стан батареї під час зарядки, а також автоматично переходять у режим підтримки після завершення роботи. Можна заряджати автомобіль через гніздо прикурювача, не відкриваючи капот. 

Важливим є  те, що не страшно залишати пристрій СТЕК вночі для підтримки рівня зарядки, адже він має захист від перепадів напруги та змін полярності. 

Функції зарядних пристроїв СТЕК

Зарядки СТЕК мають особливі режими, які допомагають зробити процес зарядки швидким, безпечним та комфортним. 

  • Програма для низьких температур. Вона забезпечує високу напругу,що допомагає ефективно зарядити акумулятор взимку. Ідеальна для AGM-акумуляторів Optima, адже їм не підійде зарядний пристрій з низькою напругою. 
  • Датчик температури. Він регулює напругу у залежності від температури повітря(від -20 до +50 градусів за Цельсієм).
  • Режим джерела живлення. Живить автомобіль під час заміни батареї. Тому не загрожує будь-який збій налаштувань транспортного засобу(мультимедійної системи, сигналізації, іншого електрообладнання).
  • Програма відновлення. Програма усуває розшаровування електроліта у акумуляторі. Для підтримки батареї достатньо використовувати цю функцію один раз на рік. 

Дбаємо про акумулятор взимку

Щодня, після завершення користування автомобілем необхідно:

  • Оглянути акумулятор на наявність тріщин.
  • Очистити контакти і верхній корпус.
  • Очистити відсік акумулятора.
  • Всі клеми мають бути чистими, сухими та змазаними. 

Якщо дотримуватися цих простих рекомендацій - з приходом весни вас не очікуватимуть неприємні сюрпризи. 

Можливі проблеми

Розшаровування електроліта - одна з причин виходу з ладу акумулятора. Електроліт накопичується на дні, а вся кислота, що перебуває у верхній частині - втрачає ефективність.  Надлишок електроліта на дні викликає сульфатацію батареї.

Сульфатація - вбивця акумулятора. Це процес коли сірчана кислота електроліта осідає на пластинах та утворює сульфат свинця, який погіршує між ними струм. Якщо вчасно не виявити цей процес, то батарею найближчим часом доведеться викинути.

Десульфатація - зарядні пристрої СТЕК надають імпульси струму та оживляють електроліт. Щоправда, це не допоможе усунути сульфат свинцю з пластин. 

Готуймося до зими відповідально!

 

Можливо вас зацікавить

Немає відгуків

Залиште відгук

Увійдіть або зареєструйтесь, щоб залишити відкуг!
Scroll

Цей сайт використовує cookies. Ви можете змінити налаштування cookies в своєму браузері. Дізнатись більше.