Інтерфейс змінено на Українську. Змінити на російську мову?

Позашляховик на базі UAZ: Як зробити це самостійно?

Позашляховик на базі UAZ: Як зробити це самостійно?

Як відомо, у сільських місцевостях, де з дорогою не все гаразд, а також на заміських магістралях їзда не приносить жодного задоволення. Особливого дискомфорту створюють дощ, сніг та бруд – всі ці чинники змушують більшість автовласників над покупкою позашяховика, проте далеко не кожному така розкіш не покишені. Саме тому, існує практика створення позашляховика на основі UAZ.

З чого розпочати?

Частіше за все, для створення повнопривідного автомобіля використовуються автозапчастини від старої машини/мототехніки. Часом доведено, що найкраще для цього завдання підходить UAZ.

Ось чим потрібно запастися для роботи:

- Металевими та гумовими накладками;

- Поролон;

- М’який пластик;

- Гвинти у достатній кількості;

- Триплексне скло;

- Килимки виконані із синтетики;

- Для обшивки потрібно алюмінієві листи, в яких краї – рифлені.

- Набір необхідних інструментів.

Поетапне створення всюдиходу

Для початку, необхідно створити конструкцію – з’єднання рами автомобіля із зовнішньою обшивкою. Найкраще підійдуть матеріали із сталі, щось на подобі труб, оскільки вони повинні витримувати великі навантаження. Не варто забувати і про ізоляцію від вологи, якщо за основу іде UAZ.

Зверніть увагу, не завжди виходить зварити труби чи придбати нові, тому у таких випадках ви спокійно можете використовувати оригінальний корпус машини. Практика показує, що дуже часто кузов міняється, в результаті чого отримується необхідний зовнішіній вигляд. Але найважливішим є не це, а зміцнення даху та «боковин». Потребує зміцнення і саме днище автомобіля, оскільки саме ця частина у майбутньому прийматиме більшу частину навантаження.

Обшивка

Перед тим як проводити обшивку позашляховика на основі UAZ, необхідно зняти вже існуючу обшивку. Таку процедуру можна проводити паралельно із посиленням корупусу.

Зауважте, міцності всюдиходу додадуть і рифлені листи. Потрібно вибирати матеріал товщиною у 1,5-2 мм. Для кріплення знадобляться гвинти М5. Звичайно, в результаті з’єдання рами із рифленими листами, залишуться так звані пробіли у роботі, тут і пригодяться гумові накладки.

Зазвичай, саме обшивка є найболючішим місцем. При неправильному виконанні роботи, можна зробити вразливою усю конструкцію автомобіля до тих чи інакших впливів навколишнього середовища. Для покращення ізоляції підійде і силікон.

Технічні моменти

Особливої уваги потребує розвал коліс при збірці моста. В першу чергу потрібно приварювати нижні частини підшипників, а потім уже верхніх. Після чого ці частини кріпляться болтами до самої рами.

Якщо ви «будуєте» позашляховик для їзди по болотистій місцевості, вибирайте колеса, які зможуть впоратися із трясовиною та брудом. Також, в таких випадках рекомендується робити гусеничний позашляховик на основі UAZ.

І пам’ятайте, роблячи всюдихід ствоїми руками, серйозно подбайте про заходи безпеки. Деталі потрібно перевіряти на міцність, щоб автомобіль був безпечним транспортним засобом не лише для автовласника, але і для пішоходів.

Більше цікавих статей читайте на Bezdor4x4, в рубриці «Новини».

Можливо вас зацікавить

Немає відгуків

Залиште відгук

Увійдіть або зареєструйтесь, щоб залишити відкуг!
Scroll

Цей сайт використовує cookies. Ви можете змінити налаштування cookies в своєму браузері. Дізнатись більше.