Інтерфейс змінено на Українську. Змінити на російську мову?

Тест-драйв УАЗ Патріот 2019: що новенького

Тест-драйв УАЗ Патріот 2019: що новенького

Не встигли шанувальники старого-доброго УАЗа вдосталь накататися на Патріотах 2016-2018 років, як ми вже випробували "найсвіжішу" модифікацію всім відомого автомобіля: з модельного ряду 2019.

Від дизельного движка виробники вирішили відмовитися: УАЗ Патріот 2019 отримав бензиновий мотор ЗМ3-409 з потужністю в 149 к.с. і зі збільшеним до 235 Нм крутним моментом. Різниця відчувається відразу, як тільки сідаєш за кермо рестайлінгової версії: новий мотор відмінно проявляє себе в місті і за його межами.

Перемикати передачі на Патріоті тепер теж набагато зручніше. Виробник допрацював кулісу, додав оновлений важіль з демпфером, який нормально перемикає. Незважаючи на те, що передавальні числа КПП не змінилися, стартувати тепер можна хоч з другої передачі, і відразу ж переключатися на четверту - благо, тяги вистачає.

Анонсувалося, що УАЗ Патріот 2019 го оснащений комплектом зчеплення від LUK: нібито, це дозволяє на 20% зменшити зусилля вижиму. На ділі це не відчувається: педаль, як і раніше, залишається трохи тугою.

З плюсів "свіжого" Патріота - новий передній міст, який відчутно пішов йому на користь. Тепер позашляховик не плаває на трасі і дозволяє водієві відпустити кермо навіть у невеликій асфальтової колії: машину більше не кидає з боку в бік. Але при цьому, модель 2019 все ж залишається досить шумною: звукоізоляція трохи кульгає.

Пилу в салоні УАЗа тепер точно буде менше: взимку це перевірити не вдалося, але порадував додатковий ущільнювач на дверях багажника. Можливо, він впливає і на ізоляцію шуму, але зовсім незначно.

Для всіх комплектацій нового УАЗ Патріот, крім самої бюджетної "Класик Fleet", доступний опціональний набір "Експедиція". Туди входять: лебідка, експедиційний багажник, драбина, позашляхові покришки і силові пороги. Базова версія нового Патріота подорожчала в порівнянні з дорестайлинговой на 6,5 тисяч гривень, всі інші - більш, ніж на 14 тисяч.

І наостанок, пару слів про дизайн. Зовні, Патріот практично не змінився: лише отримав темно-синій колір, який був доступний попередній моделі виключно у версії "Футбол". До речі, диски у версії теж нові: 18-дюймові "Кару".

 

Можливо вас зацікавить

Немає відгуків

Залиште відгук

Увійдіть або зареєструйтесь, щоб залишити відкуг!
Scroll

Цей сайт використовує cookies. Ви можете змінити налаштування cookies в своєму браузері. Дізнатись більше.